Dag 7. Favoritövning

Jag måste faktiskt välja 2! Den här har jag en sorts hatkärlek till:

"Jumping lunges" - jobbigt så ini helvitti!


"Marklyft" - tränar så många muskelgrupper och så får man så go träningsvärk efter att ha kört den! Och så kan man modifiera och variera den på ett antal olika sätt...se upp med ryggen bara! "F orm is key" som Jackie Warner säger.

Vad hittar ni på idag? Själv har jag gått av nattpass 08.30, slappat lite i soffan, handlat med familjen och sett dottern bli ansiktsmålad (bild kommer!), handlat gott vin till ikväll och faktiskt varit ute och lufsat 5 km med hunden i minus 11 grader. *Klapp på axeln*

Unnar mig nu vila, vila, och åter vila resten av dagen då jag känner mig lätt sliten. Ha en trevlig kväll alla så hörs vi imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0