Dag 4. I min träningsväska

Ha! Lätt som en plätt! Jag har ju ingen träningsväska - charmen med att sköta träningen på hemmaplan... ;-)
Men om jag skulle ha en, så var den här riktigt läcker tycker jag:

Om den här dagen kan annars sägas att den varit förskräcklig. Speciellt rörigt på slutet synd nog. Var tvungen att lägga mig & koppla av 5 min på soffan direkt när jag kom hem! Så nu känner jag mig i fas och redo för ett träningspass innan middagsbestyren tar vid. Idag blir det 50 min Jillian:

Bara att instämma...jobbiga men ack så effektiva!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha,,,ja du vilken dag.,,,här blir det soffan men inte bara 5 min...det blir resten av kvällen. För övrigt en jäkligt snygg träningsväska..nästan att man kan tänka sig att börja träna på bortaplan, eller man kanske kan ha den till jobbet att bära matlådan i. /Annika

2011-02-16 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0