Are abs made in the kitchen?

Kanske stämmer ovanstående påstående till 90%, men något ska man väl göra med de resterande 10 procenten också? Igår var jag så jäkla trött på att vara sjuk och klen, så jag körde igång med "Six week six pack" igen. Tog mig igenom level 1 utan större problem men tog det ganska lugnt med cardio-övningarna. Fortsatte sen med level 2, men med lugnare cardio även här. Gick faktiskt över förväntan, mycket roliga och svettiga övningar! Gillar utmaningen med denna dvd, att jag faktiskt inte kan göra alla övningar riktigt än. Det finns olika varianter på samma övning, man kan börja med lätt, vissa övningar har även "intermediate" (mellan) och så den tyngsta varianten. Utrymme för ständig förbättring alltså. Eftersom jag har en grym träningsvärk idag, funderar jag på vad jag ska köra idag. Jillian rekommenderar att man ska köra ovanstående minst 5 ggr/vecka men hur kul blir det då?! Näe, idag får det antingen bli yoga eller Zumba kanske?


Här känns det idag...

...och även här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0