Joråsåattee...

Tackar som frågar, håret blev bra och jag blev några pengar fattigare. Tyvärr blev det inget fint foto denna gång när man blivit klippt och stajlad, too bad för det var verkligen jättefint! Det ser ju så självklart ut när frissan gör det, varför ska det vara så svårt att åstadkomma sånt själv?!? Iallafall så är allt svart officiellt borta ur håret nu, det har ljusats upp någon nyans, några ljusare slingor har kommit till och så la hon en toning ovanpå allt för att få fram mer glans. Och så klippte hon upp och ur det en del. Hon är duktig, min frissa: LenaRoots i Norrping!

Annars då? Har varit en rätt slow vecka på jobbet, jag har handlett i 2 dagar nu och känner att det räcker så. Vill jobba lite "själv" nu, och det får jag ju med tanke på att jag ska jobba hela söndagen, man kanske inte ska säga för mycket..?

Julen står för dörren och idag är det första december. Jag tog förresten tag i det där med julgardiner när jag ändå var och klippte mig, brände några kronor på Hemtex och tycker att det blev rätt bra, dock var gardinerna rätt långa så jag måste fålla upp dem...hmm...inte min kopp med te direkt! Får ta lite bildbevis på julköksfönstret när allt är klart. Adventsbak står på planeringen kommande helg, funderar på om man ska ta ut svängarna och baka både lussekatter och lussebullar med en massa gott i? Köpte helt underbart söta kakformar på bästaste affärn Lagerhaus: http://www.lagerhaus.se/produkter/glogg-baka/438/437#bakformar-lovely-24st-p1233
Dem har jag tänkt använda till pepparkaksmuffins. Kanske något att ta med sig till jobbet på julaftonsnatten?

Julklappar...näe, det orkar jag inte tänka på än! Är ni klara med dem redan eller säger ni som jag?

Vi har också två julkonserter att se fram emot, barnen har i skolan den 6:e respektive den 15:e. Får göra ett tappert försök med mobilkameran/makens Iphone så får vi se om bilderna hamnar här på bloggen så småningom.

Dagens i-landsproblem: fasen vad jag äter och dricker mycket - är konstant hungrig och kissnödig...har jag mask i magen, diabetes eller bara a hell of an afterburn efter mina träningspass? Känner mig som en björn som ska gå i ide och äta upp sig inför vintern...

Bäst att göra rätt för all mat som jag stoppar i mig...nu blir det ett pass Extreme shed and shred - level 2. Körde level 1 igår och det var ett trevligt pass men kanske inte så grisjobbigt som jag vill att det ska vara...

Kommentarer
Postat av: M

Ska bli kul att se ditt nya hår. Du har och har alltid haft ett bra hår så det måste vara roligt för frissan att jobba med det också.

2011-12-01 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0