Städkärringen tar rast!


Nu jävlar...tog energin slut! Idag går jag in för städcardio och har jagat dammråttor i hall, under trappa, i och under soffa, så svetten lackade =). Har jobbat en natt nu och går på nästa om 2 timmar och 20 minuter. På den tiden ska jag: 1. Plocka undan det sista av städningen, 2. Laga mat (okej, bara soppa och pannkaka idag men ändå), och 3. Duscha och göra mig iordning. Sonen är hos kompis och har lovat vara hemma innan kl 17 - undrar om han kommer ihåg det eller om det slutar som vanligt, dvs jag får ringa och tjata?

Gårdagen bjöd träningsmässigt på en timmes härlig men ack så blöt skogsprommis + lite jogg med överlycklig vovve. När vi kom hem körde jag dessutom "Träna hela kroppen" med Caroline Nilsson - och det känns i röva idag...hon har verkligen lyckats pressa in många bra övningar på de 17 minutrarna.

Nähäpp, får be att återkomma imorgon, tiden börjar rinna iväg för mig här. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0