Slooow...

Idag tycks allt ha gått i slow motion. Kanske är annandag påsk en sån dag helt enkelt? Vi har pysslat här hemma med lite allt möjligt. Tvättat efter resan förstås. Städat och plockat lite. Handlat. Fikat med vän. Maken fick ett tokryck mitt på dagen när det var som varmast och grävde vidare på "den framtida groggverandan". Jag var inte så mycket bättre utan tränade ett dubbelpass core som planerat, isch så jobbigt det va! Men gött att vara på banan igen med träningen och nästan med käket också. Undrar om det är dumt att ge sig på milspåret imorgon med tanke på träningsvärken som börjar kännas redan nu??? Hmm. Får nog känna in dagsformen imorgon innan jag vågar ge mig på det. Ska ju dessutom jobba natt.

Nu ska jag slänga mig i doffan och glo på Biggest Loser. Här har ni dagens övning, folks:

Går att variera i det oändliga (nästan)! Jag tycker det är lätt att glömma att "stödjearmen" ska vara rak, min åker gärna upp, i riktning mot huvudet. Vill man ha en utmaning och dessutom få lite träning för insida lår, prova att göra en försiktig knäuppdragning med det undre benet. Glöm inte att hålla kroppen rak genom hela övningen!
Go hard or go home...
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0