Lite mer protein?

Kunde inte ha sagt det bättre själv:
http://gymglam.se/2011/04/noggrannhet-med-proteinet-ger-resultat/

Har ni testat nya Keso-mellanmålet? Jag testade den främre (hasselnöt, blåbär, tranbär). Betyg 3/5. Något för söt för min smak- och inte så billig heller. Men kul att testa för variationens skull!

Idag meckar vi bil. Tar en tur in till Mekonomen strax för inköp av bromsbelägg (tråkigare finns väl inte att lägga ut pengar på?!?). Inte billigt alls trots att vi gör det själva - kanske tur att man jobbar extra nån gång emellanåt ändå. Plus att det måste köpas sommardäck till min bil. Får se om vi hittar det med.

Tränas ska det göras med förstås. Det utlovade solskenet och +10-15 grader visade sig bli grått och +5 grader istället. Suck. Jaja, så länge det inte regnar så går det ju faktiskt att ge sig ut en runda. Vi får se helt enkelt. Är grymt stel i ben, mage och rygg efter gårdagens halvtimme med Jillian. Men det går framåt tycker jag! Inspirationen finns där - helt enkelt underbart att längta till nästa pass trots att man kör totalt slut på sig.

Och ja - jag åt grillchips och dipp igår kväll =). Livskvalitet det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0