Fika ä färdigt - välkomna!


Chokladmuffins med en touch av apelsin och så piffade vi till det hela med pärlsocker...

Tur att jag sprang i mördarintervallrunda i motvind innan vi släppte lös i köket - måste kvalitetskontrollera både smet och muffin ju ;-) Blev riktigt, riktigt stum och gick nästan in i väggen efter ca 8 maxintervaller enligt mitt tidigare koncept (maxa-jogga-maxa-gå). Tur man har lite finsk sisu att ta sig hem på...jag får väl skylla på motvinden denna gång. Och kanske naturgodisfrossan igår kväll?? Nåja, det är riktigt kul att springa fort iallafall...gamla morsan kan än om hon vill! Idag blir det inget karra - är inte det minsta sugen, räckte fint med endast en muffin. Ska hälla i mig protein och käka mat istället. Kroppen mår så mycket bättre då. Och lägga mig ute i solen med en telefon och prata med mammi. Och lyssna på lite härlig glamrock från 80-talet, tillexempel denna:


Kom igen katten, det svänger ju! Puss & kram och trevlig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: mor

Mums, vad det ser gott ut!

2011-04-11 @ 13:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0