Snö?!?

Känns lite konstigt att vissa har fått snö idag i vårt avlånga land medan vi peking-bor har haft närmare 20 grader varmt mitt på dagen! Nu har det dock vänt, verkar som om det är regn på gång igen. Synd att det ska regna imorron, men ut i skogen ska vi ändå har jag bestämt! Kanske får sällskap av ett par vänner också, alltid trevligt.

Igår gjorde jag nåt som jag inte har gjort sen i juni. Lyfte skrot. Hopp och skutt framför tv:n var inte att rekommendera eftersom knäna gjorde lite ont och jag ville spara dom till lördagens strapatser. Yoga hann jag helt enkelt inte med då sonen skulle iväg till karaten på eftermiddagen. Så det fick helt sonika bli bröst + bic/tric lite improviserat. Hann ändå med tillräckligt många övningar för att ha träningsvärk idag, speciellt i bröllat ;-) Dom här gamla godingarna gjorde jag:
Bänkpress 12x3
Stångcurl 10x3
Dips på stol 10x3
Hantelpress snedbänk 12x4
Hammercurl 15x4
Triceps kickbacks 10x3
Hantelflyes 10x3
Tricepspress bakom nacke 20x3


Kul att variera sig, jag borde bli bättre på att köra mer "ren" styrketräning, vi får väl se vad hösten bjuder på. Har ju fått blodad tand vad gäller löpningen nu och kan nästan längta efter att få ränna ut i skogen. Ännu bättre blir det väl när man har sällskap med sig.

Nähäpp, nu stunder lite städning, dusch och matlagning innan man får slänga sig i tv-soffan - guuu va skönt det ska bli! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0