Gäääääsp!

Usch va seg jag är efter nattens eskapader. Och ändå jobbade vi ju bara till 01.30! Måhända var det kanske för att jag varit vaken sedan 07.00 och inte sovit/vilat på eftermiddagen? Och så drog det ut på tiden, en ortopedisk op som vi normalt gör på kanske 45 min tog nästan två timmar! Ibland känns det verkligen som att gå i klister...men jag ska inte klaga, det kunde ha varit värre. Har degat/halvsovit framför tv:n och nu känns det som dags för lunch. Förbränningen steg onekligen efter gårdagens löprunda, märktes igår kväll på jobbet, var hungrig konstant hela kvällen. Tror jag ska göra mig en favvo-lunch och så dega lite till framför burken med en stooor kopp gift och sen försöka köra ett pass innan det är dags att följa med sonen till karateträning igen. Imorgon stundar en förmiddag med utbildning på jobbet, sen är det HELGLEDIGT, yeeey!

Favvolunchen just nu:

+

+

= Mätt och glad i magen, massor med nyttigt protein, vitaminer och fett, lite mindre kolisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0