But why...

...did I do that?! Jaja, man är väl inte mer än mänsklig. Var ju inte ens sugen från början...guuud så onödigt!

JA, jag tog en bit till eftermiddagskaffet...men å andra sidan stod jag emot frestelsen att äta en mazarin igår kväll på jobbet. Så vi kan väl säga att det står 1-1? Konstigt att nattjobb utlöser såna här söt- respektive saltsug...

Nu är det back to basics torsdag-fredag. Förutom tårtdjävulen så får käket godkänt hittills denna vecka, inga onödiga grejer och har verkligen försökt tänka igenom vad jag ska äta och inte. Neddragning på potatis, pasta, ris och mackor - istället mer kokta/råa grönsaker, havregrynsgröt, minikeso, makrill i tomatsås, fisk och kyckling. Försöker med omelett ikväll för att få i mig mer ägg också, och så bönsallad med vinägrett och rödlök till.  Är inte så förtjust i "vanliga" kokta ägg i tid och otid och inte kesella heller - synd, för de är ju oslagbara proteinkällor. Jaja, Rom byggdes inte på en dag och jag lär mig nya saker varje dag om vad min kropp behöver med den här träningsmängden. Nu ska jag hoppa i träningskläderna och köra bort barnen från tv:n för att köra ett pass a la Jillian...
Kraaam på dä!

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Haha! Tårtdjävulen är inte att leka med. Men jag kan ärligt säga att en klar "nattemackafavorit" för mig är husmans med makrill i tomatsås på. Mmmmm

2010-09-23 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0