Sökes: Motivationen

Har ni sett till Motivationen nånstans? Sågs senast i milspåret igår förmiddag, en envis liten rackare som brukar få mig att hänga med på de flesta galenskaper i träningens underbara värld. Spårlöst försvunnen sen i förmiddags, då jag gick av nattpasset. Trots en lugn natt och ordentligt med mat så finns Motivationen ingenstans att finna. Hittelön utbetalas för den som finner och återlämnar Motivationen snarast!

Det här låter ju konstigt, men jag vill verkligen träna, men orkar bara inte! Det är inget fel på mig, förutom kanske lite dåligt med sömn då. Inte har jag slitit ut mig med barn eller hushållet heller, det ser ut som f*n här hemma och det enda vettiga jag gjort idag är att starta en tvättmaskin. Visserligen varit hemma med sjukt barn (igen), men det har heller inte tagit musten ur mig. What to do?! Rosenrot och Berocca? Dubbel kaffe?? Jaa, jag får nog starta där och smyga in en lite lagom hårt träningspass - är aningens stelbent idag efter milen igår. Det får blir bli fokus på mage och rygg idag tror jag:

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Duktiga du som trots bortsprungen motivation tar dig för att träna. Du har snart tagit dig över fartguppet ska du se ;)

2010-11-01 @ 08:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0