Men hallå..!





Fy...nu känner jag bara för att dra täcket över huvvet, möjligen dricka varm choklad och se på film. Men så lätt kommer man ju inte undan. Måste handla och styra med lite andra saker idag som inbegriper bilfärd med sommardäck. Men vi väntar en stund och ser om termometern visar plus innan vi ger oss iväg. Och så det gamla vanliga knepet som många verkar ha så svårt för: anpassa farten efter väglaget!!!

Har gått bra med träning och mat under ons-tors, även fast det var jäääävligt lockande med den där chokladbiten i väskan igår kväll när jag slutade jobbet. Men ICKE. Jag tog "nödproviant" (nyponsoppa - inte bra det heller men...) på jobbet och mat när jag kom hem istället. Har avverkat ett pass med Jackie igår också, innan jobbet. Känns i kroppen idag kan jag lova. Funderar på Zumba idag, var längesen jag körde det nu.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0