Latmask

Ja idag tillåter jag mig själv att vara lite lat, faktiskt. Är så trött så trött trots en lugn dag på jobbet. Endast en op, ful patellafraktur som tog 3 timmar men ändå. Skönt att bara lulla runt och göra punktinsatser på eftermiddagen. Jobb finns alltid!

Ikväll ska jag bara njuta av en kopp te framför Greys anatomy som följs slaviskt varje vecka ;-)

McDreamy eller McSteamy..?

Imorgon blir det nya utmaningar vid Lillsjön, ska ge mig på milspåret och se om jag tar mig runt levande. Ska koppla bort alla tankar på hur fort det går, vad klockan är och alla måsten, och bara trampa på... hoppas på bra väder bara.
Är otroligt sugen på ett par fodrade löpartights men de kostar från 500 och uppåt så jag får nog lugna mig.Går ju faktiskt att plocka fram det gamla craftunderstället och ha under också. Apropå kläder så har barnen fått nya vinterkläder nu, kunde inte vänta längre med tanke på utflykter med skolan och den senaste veckans minusgrader på morgnarna. Dottern blev överlycklig över sin nya rosa jacka och sonen muttrade över att "det är ju för stort" trots mina försök att förklara att han faktiskt inte blir mindre och mindre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0