Har ni sett...

en sån skönhet:

Puma Complete Nightfox TR nedsatta från 999 till 699:-!  Tror jag är lite kär...
Egentligen skulle jag ju kolla på fodrade löpartajts. Hittade såna OCKSÅ:

499 pix på www.stadium.se

Vad är väl en bal på slottet...men en flicka måste väl få drömma lite, eller hur? Hur som haver så hittade jag skor till ungarna med:

Till Mysan...


...och till Eddie!

Tror att åtminstone Eddie kan ha sina vinterkläder från förra året. Till lilla damen kanske vi får införskaffa nytt däremot. Väntar och hoppas på bra erbjudande på jacka + byxa. Tycker det är bättre med tvådelat än overall.
*Edit: NEJ de kan INTE ha sina vinterkläder från förra året...växer ju så det knakar! Mammi får allt pröjsa nya jackor och byxor och skor...

Har för övrigt en löövely träningsvärk i de bakre regionerna sedan gårdagens klättrande! Sitter här och inväntar att middagsmaten ska sjunka ner så jag kan köra ett pass träning. Övriga familjen är på bio och ser "Dumma mig" i 3D. Ungarna har tjatat ett tag nu och Mysan hade ju önskat sig biobiljetter så vi tyckte det var ett bra söndagsnöje. Nu ska jag drömma vidare...om en varmfodrad löparjacka, tror jag bestämt (men det funkar jättebra med fältskjorta 90 + vindjacka också)!

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Vi har faktiskt kört med overall ända fram till nu åt Adam. Jag kan tänka mig att anledningen att han föredragit overall är för att det är mindre som knövlar sig. Men i år har det hänt något nu MÅSTE det vara tvådelat. Är man skolpojke så är man! ;) Går också och väntar på ett bra erbjudande just nu- Tänker ha is i magen och låta honom ha sina fodrade regnkläder så länge som möjligt. De fungerar alldeles ypperligt åtminstone till -5...

Berätta vad barnen tyckte om "Dumma mig". A har också börjat tjata om den :)

2010-10-17 @ 18:49:54
Postat av: Jenny

Så olika det kan vara med dessa vinterkläder. Det var nog bara de första två åren vi körde med overall. Tycker det är mycket mer praktiskt med tvådelat och nu har jag ju ändå testat på två ungar =). Fodrade regnkläder har vi dock inte testat. Men fodrade gummistövlar tycker vi om! Apropå filmen så tyckte både barn och make att den var bra. Kanske var det mycket tack vare 3D-brillorna..?

2010-10-18 @ 09:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0