9 km

Det blev summan av löppasset i Vrinneviskogen i eftermiddags. Tog först 5,5 km spåret bara för att det "kan" jag och det är fint och lagom backigt. Kände mig ovanligt fräsch så efter en kilometer tog jag beslutet att köra lite längre. Körde ett litet extravarv på 3,5 km-spåret direkt efter 5,5:an. Visst var benen lite stumma i slutet, men what the f*ck, "flowet" infann sig och vädret var vackert och jag orkade hela sträckan utan problem och utan att stanna och gå. Underbart när det bara flyter på, och man känner att man skulle kunna springa nästan hur långt som helst! Har dessutom en jäkla träningsvärk i de bakre regionerna sedan lördagens träning fortfarande, men det var faktiskt skönt att få mjuka upp stela muskler genom löpningen.

Imorgon är maken och jag lediga IHOP och ska ta igen lite från "helgen som försvann". Dessutom kosta på oss en barnfri lunch ute, var någonstans har vi inte bestämt än.

Nu blir det välförtjänt mys framför Biggest Loser, brasa och en stor kopp te, mumma!

Tudeluuu ;-)



Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad du är flitig i motionsspåret. Jag är imponerad. Jag fick ökad puls på jobbet istället../Annika

2010-10-26 @ 21:09:49
Postat av: Jenny

Hörde du fick ett aorta? Och att det gick bra? Och att det var mycket folk på salen? Sen hörde jag inte mer...vi hinner ju aldrig prata med varann nuförtiden! =/

2010-10-27 @ 20:38:18
Postat av: Annika

Ja du märkligt att man kan jobba på samma ställe utan att knappt ses. Jag berättar gärna om mina upplevelser in minsta detalj....PS. Grattis till din nya placering!

2010-10-27 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0