5 km efter jobbet

...blev det idag. Bestämde mig igår, här gäller det att planera om man ska få in sina träningstillfällen under veckan! Så direkt efter jobbet slängde jag på mig träningskläder och drog till Vrinneviskogen, var ju redan i krokarna så att säga. Det blev 5 km-spåret idag, en riktigt bra tid hade det blivit om jag inte hade stumnat totalt efter 4 km. Vet inte riktigt vad som hände, det gick ju galant innan dess. Men det går att springa på vilja också tänkte jag, och vägrade sakta ner och gå. En riktigt skön runda även om det var rätt kallt, solen sken från klarblå himmel och skogen är ju full av höstfärger - synd man inte hade kameran med sig. Nu blir det vilodag imorgon då jag ska följa med sonen till karaten. Har kört lite blandad träning med powerwalk lördag, Jillian-workout 40 min söndag och så 5 km löpning idag då. Bra blandning med fokus på ben och kondition. Vilar nu en dag och så kör jag ett pass på onsdag igen. Vad det blir får jag återkomma om. Kosten den här helgen har varit mindre bra pga att jag svullade även på söndagen, vilket inte var tanken från början. Nya tag denna vecka - än så länge har det gått galant, inget sug efter nåt onyttigt alls. Kostmål denna vecka är att endast synda på fredagen, då dottern fyller år och har tårtkalas. Därtill försöka variera grönsakerna lite bättre. Får bli några turer till personalmatsalen för "10-kronorsburken", tror jag bestämt.
Hyvää iltaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0