Milen går framåt

Jahada! Milen på en timme blankt idag. Inklusive nerjoggning den sista kilometern eftersom jag var så himla stel i benen då. Det kanske inte låter så bra men jag är så himla nöjd med det! Hade överhuvudtaget inte trott att jag skulle kunna springa en hel mil för ett halvår sedan. Inte riktigt lika dåligt väder idag som förra helgen, "bara" lite småblött mellan varven. Spåret var torrare med, plus mera snö när man kom en bit in i skogen. Säga vad man vill men inget är som löpträning när man behöver rensa skallen!

Nog om detta. Imorgon ger vi oss iväg till en favorit i repris: http://www.medley.se/arenagrosvad/ på ungarnas begäran. På eftermiddagen blir det god middag hos gammelmormor - skönt att kunna sätta sig ner vid dukat bord när man varit iväg på utflykt. Dessutom brukar badhus locka fram en djävulsk aptit hos mig åtminstone...

Var för övrigt på candyland idag med de små liven och införskaffade givetvis en GROSSE påse till mig och min bättre hälft. Tog en handfull, blev sedan äcklad och ville inte ha mer! Hur ofta händer det?!? Näe, jag tror kroppen är smart och protesterar och vill ha riktig mat efter ett riktigt träningspass, så det blir en tallrik youghurt med plocka-själv-musli och en grov rågmacka med kalkon istället.


Aj lööööv kolisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0