Latmask igen

Idag "lyssnar jag på kroppen" = vilar från träningen. Träningsvärk från igår, tröttare än tröttast på ögat och fortfarande en mage i uppror gör att jag vill spara mig för att kunna ge järnet på fredag med ett pass löpning. Får väl bli ett pass i helgen också så målsättningen nås även denna vecka. Kosten går skapligt bra tycker jag, helgen blev ju som den blev, rent kostmässigt, med resa och allt. Tur man skärper till sig i veckorna. Idag var det sonens matlagningsdag och han hade bestämt sig för hemlagat potatismos och varmkorv. Ingen höjdare kostmässigt egentligen, så jag la till både kokta och råa grönsaker. Mätta och glada blev vi hela La Familia iallafall!

Nähäpp, det här blev ju ett oerhört kort och tråkigt inlägg, men nu står någon och tittar bedjande på mig med sina mörkbruna ögon och huvudet på sned...gissa vad han vill? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0