Halloween

Jahaja, så var lördagens bravader avklarade och vi överlevde även denna gång! Tyvärr blev det inte så mkt bilder, ungarna var mellan golv och tak och jag och maken sprang mellan de vuxna gästerna på övervåningen och de mindre på nedervåningen...bjuder iallafall på en bild av årets Lieman och årets pumpa:



Tror och hoppas att ungarna hade kul, de fick gå en liten vandring upp i skogen där två av våra vänner hade klätt ut sig med monster- respektive häxmask och hoppade fram och skrämde ungarna. De flesta påstod att de inte aaalllllls blev rädda men jag vet inte det jag...hehehe =). Sen vankades det film, chips och godis i nöjesrummet som hade fått lite dekoration av spindelväv, mörka gardiner och spökig musik.

Det vuxna sällskapet inmundigade fläskfilé med italiensk touch och Jamie Olivers semifreddo till efterrätt. Sen lite chill framför Men in black 2, till och med hundarna var trötta vid det laget.

Det slog mig senare, vad mycket vi hann med på en enda dag! Maken var i sitt esse med dammsugare, skurmopp och tvättmaskin, jag fixade allt runt och med barnen och handlade/lagade maten (vadå könsroller!). Ändå hann jag ut i 5 km-spåret vid Lillsjön en sväng så man slapp ha dåligt samvete över att ha bommat träningen. Ska nog träna idag med innan jag åker till jobbet. Jobbar natt 17-07 - inte världens härligaste pass direkt. Men det är väl bara att bryta ihop och gå vidare..?

Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: m

En perfekt helg för stora och små....... kram.

2010-11-07 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0