Good shit

En av ICA:s bättre idéer (finns säkert på fler butikskedjor):
Plocka ihop din egen musli!

Bl a quinoa, krossade linfrön, solrosfrön, torkade gojibär...


REKOMMENDERAS - även fast det är dyrare än vanlig musli.


Åsså en knäcke med god ost på...en kopp gift...och frukosten är biff! =)

För övrigt sket jag i löpträningen idag (blandade känslor över att skriva det där!). Träning ska vara rolig och man ska känna för det man ska göra just den dagen. Annars blir det inte bra! Jag kände för Jillian-träning (kombinerad styrka-förbränning-kondition) idag och gav järnet på de plyometriska övningarna - snacka om att man fick upp förbränningen! Det som är bra med denna träning är att man aldrig tränar bara en muskelgrupp åt gången - utan kombinerar alltid en mindre muskelgrupp tillsammans med en större ex axelpressar tillsammans med knäböj. Om man dessutom kör dubbla pass som jag brukar göra så kan jag lova att det känns i kroppen dagen efter...
Men imorgon blir det iallafall löpning. Åker nog upp till Vrinneviskogen och kör ett vinnande koncept: 5,5:an + 3,5:an! Måste sen ägna mig åt förberedelser inför kvällen då sonen ska ha Halloweenfest och vi ska ha middag med några vänner. Barnen ska vara utklädda och vi ska bl a ordna en spökvandring i skogen ovanför huset, hihihi vad skoj det ska bli! Måste komma ihåg att ta bilder bara...

Ha en supernajs fredag alla - nu blir det horisontalläge i soffan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0