Dofter, dofter, dofter...

Nyss hemkommen från "ljusparty". Man blir ju nästan lite yr i mössan av alla dessa olika dofter! Men visst är det stämningsfullt och ljus skulle jag inte vilja vara utan, speciellt inte denna årstid. Visst är det lustigt att man på förhand tror att man bestämt sig, så går man därifrån med något helt annat...jag köpte denna gång ett blandpaket, där många av favoritdofterna fanns med men även dofter som jag nog inte skulle våga köpa ett helt paket av. Eller vad sägs om dofter som Arktisk oas, kryddig äppeldricka, mullbär, vintage läder och harmoni? Mmmm...ser fram emot att få hem paketet och få välja och vraka...


Dagen har annars bestått av gratulationer till fäderna i familjen. Inte fått något vettigt gjort alls egentligen, så jag får väl ta ut hunden på en tur ikväll så man kan stilla sitt dåliga samvete något. Kanske i kombination med 20 min mage-rygg-programmet? Mina knän är inte alls pigga på att hoppa och skutta framför tv:n iallafall, hade lite ont i höger knät och var stel som fasen efter gårdagens mil. Men nu framåt kvällen känns det mycket bättre. Kanske får vila från hopp och skutt imorgon också och satsa på lite yoga? Vi får se vad kroppen vill helt enkelt.
Nu ska jag och söndagsångesten sätta oss framför tv:n och titta på Djursjukhuset tillsammans med familjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0