Det här åt jag idag

Nej snälla...jag som brukar vara så skötsam i veckorna. Men idag har det gått åt skogen och jag har unnat mig...

Frulle: Mild ekologisk naturell youghurt med frysta (upptinade förstås) hallon, grov macka med kalkon och en stor kopp gift (kaffe) med mjölk.

Förmiddag: svart kaffe som jag blev bjuden på på sonens skola, har ju varit där på besök idag!

Lunch: havregrynsgröt med äppelmos och mjölk, knäckemacka med ägg och kaviar. Ett glas Berocca boost. En lunch i all hast då jag gick hem för att ta ut hunden på sonens lunchrast.

Eftermiddagsfika hos gammelmormor: Saffransbulle och kaffe med mjölk. Vem kan motstå nybakat?!

"Efter eftermiddags-träning": äpple och Fanta (SKÄMS! Jag brukar väl aldrig dricka läsk på vardagarna annars!)

Sen middag: En halv flottig pizza från Åby Krog plus pizzasallad.

Ja herregud. Kan väl knappast bli sämre. Men jag tar revansch imorgon med framförallt nyttigare mellanmål - brukar bli minikeso och frukt alternativt mjölk och grov macka med kalkon eller ost.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0