Timmerstockar!

Nu snackar vi inte snarkningar utan BEN! De har verkligen fått sig en omgång - på ren svenska - idag. Eftersom jag fått hem min nya träningsdvd (som f ö var regionskodad så jag bara kunde köra den via Windows media player i datorn och ej i PS3:an), var jag ju tvungen att testa. Men samtidigt var jag sugen på ett pass Zumba. Så jag körde båda! Snacka om att svetten rann och benen skakade efteråt. Men det är ju underbart med en rejäl genomkörare emellan varven. Nu måste jag nog ägna fredagen åt lugnare aktiviteter typ ett yogapass innan jag sticker till jobbet imorgon eftermiddag. Lördagen blir väl som den blir, vet ju aldrig om man får jobba hela fredagnatten eller inte, och då brukar segheten på lördagen vinna över träningsfliten.

Mams & paps åkte hem idag, de var nog rätt slitna stackarna. Hoppas de får en god natts sömn nu innan stugan, hästen och gamlingarna påkallar uppmärksamhet.

Ikväll blire lugnt, har rastat barn och hund på lekparken och nu ska vi krascha i soffan, kanske man ska kosta på sig lite popcorn till och med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0