Jobb, jobb, jobb...och lite utbildning.

Ovanstående sammanfattar veckan i stort tycker jag! Har jobbat rak vecka (har väl inte hänt på evigheter!) med en utbildningskväll efter jobbet på tisdagen och en liten utbildningsdag inklämd på fredagen när jag egentligen skulle ha varit ledig. Men den var helt okej så det gjorde inte så mkt, bättre att ta den nu än i höst när man är trött och hellre vill vara hemma.

Träningsmässigt har det väl inte blivit nån höjdarvecka nu heller men jag GÖR ju åtminstone nåt litet istället för att sitta i soffan. Och det är fortfarande roligt!

Onsdag: A new dimension workout 45 min
Torsdag: Blossom yoga 1 tim
Lördag: Zumba sculpt and tone 45 min
Söndag (idag): ska det bli The next challenge workout 1 tim

Igår gjorde vi planka med lax och hollandaisesås, mycket fett och mycket gott, blir garanterat fler gånger.
Vad har hänt mer? Jo, igår satte jag på mig spenderar-byxorna och köpte blurayfilm Avatar (betyg 3,5 av 5). Så fantastiskt som alla vill hävda var den väl ändå inte? Visst häftigt med alla effekter men storyn har man ju hört en miljon gånger tidigare. Maken och jag drog paralleller till både indianer och Grottbjörnens folk...
Och så fick mammi en ny mobil, den gamla hade en totalt värdelös kamera och sjöng verkligen på sista versen, den funkade lite när den ville ungefär. Och så har Mercan varit inne en sväng på verkstan och fått en välbehövlig service och bytt lambdasond så nu funkar den väl ett tag till i bästa fall ;-)
Håret börjar bli i desperat behov av klippning men det får vänta till efter lön, usch va pengar det går åt jämt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0