Happy anniversary!


29/5=bröllopsdag=6 års kamp! =)

Jahapp, ännu en helg i firandets tecken att lägga till handlingarna. I lördags var vi alltså hembjudna till goda vänner på GOOOD mat, många GOOODA skratt och prat och trevlig utgång på stan! Vi var till Jolly Rockets, som förvisso var trevligt, men ack så litet. Testade på en trevlig ny liten bourbon  - Blanton´s Gold Edition - som smakade mumma. Finns INTE på systembolaget dessutom. Gick sedan vidare till Bishop/Grand, men det var sån kö där så den orkade vi inte stå i, så det blev att gå vidare till Black Lion Inn istället. Trevligt, men de stängde ju redan kl 01 så då gav vi upp och gick hem till värdparet för en liten bit nattamat istället.  Sedan var det dags för mammi och pappi att styra kosan hemåt, då var vi mer än nöjda med kvällen, som vanligt har man ju alltid roligast på förfesten!

I söndags var släkten hitbjudna på grillat och de lät sig väl smaka...själv hamnade jag i köket hela eftermiddagen trots att det var min, Lindas och Tessans födelsedag vi skulle fira...
Nu har jag gjort mitt vad gäller bjudningar för detta år känner jag, har varit så trött på jobbet idag och var helt slut igår kväll. "Bara att bryta ihop och gå vidare", eller hur?

Jobbet ja...idag inslängd på uro-sal, något som jag inte tycker är så kul men det är väl oundvikligt ibland (men det var trevligt att jobba ihop för en gångs skull, Annika!). Imorgon blir det 3 lapgallor, lite kuligare men VART TOG ORTOPEDIN VÄGEN?! =(

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihihi..inte märktes det att du hade haft en "tuff helg". Det var ju värdens flyt... du och jag och en måndagmorgon kan ju låta som en dålig kombination annars...Kul att jobba ihop iallafall. Men trött som attan är man ju nu.,..är det ok att gå och lägga sig halv nio och solen skiner...hmmm Ha det bra och hoppas du kan hålla dig pigg i mörkret imorgon.

2010-05-31 @ 20:35:57
Postat av: gabriella

Hello!!

Jo jag fick laga mat jag med jeny på mors dag!! bjöd över mamma å pappa!! =0) tårtan fick jag göra med!! hehehe!!

Vad fin du blev i håret!! va själv till frissan idag!!

Ha en fin onsdags kväll på dig! imorrn åkr vi te stockholm å kollar på ac dc!!

Kram!

2010-06-02 @ 20:22:46
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0