Fredagsmys

Äntligen fredag och jag har spenderat 3 timmar hos frissan och 2 timmar på stan...och ändå hann jag inte alls gå igenom alla affärer jag hade tänkt mig och uträtta alla ärenden...kan ni förstå... ;-)

Nåja, fina röda slingor och en fin klippning blev det, en fin liten topp från JC till imorgon och så två rör Berocca så jag hjälper förkylningen att kasta ut sig själv ur min kropp så att säga.


Jaja, jag vet vad jag har sagt om kosttillskott...men det är ju iallafall inköpt
på Apoteket och inget jag smäller i mig i tid och otid...



Blir nog fint med svarta jeans/leggings och nåt med klack till det...våga vägra jesussandaler!


Ja slingorna är ju fina iallafall..! =D


Imorse körde jag faktiskt ett yogapass innan jag stack till frissan. Får se om det blir Zumba ikväll, har nästan abstinens nu ju! Den här veckan i övrigt kan ju dra något gammalt över sig rent tränings- och hälsomässigt:

Söndag:(räknar med den för att det ska se lite bättre ut!) Power circuit 40 min
Måndag: slappa
Tisdag: Zumba cardio 50 min
Onsdag: testade 17 min mage- och ryggträning med Caroline Nilsson (nja, 2 av 5 får den i betyg) dvd som följde med nya Fitness tidningen. Mer orkade jag inte inför nattpasset, förkylningen bröt ut mer eller mindre.
Torsdag: SJUK satana perkele =( Magsäcksträning i form av tårtätning eftersom det råkade vara min födelsedag..
Fredag: Yoga 1 tim med Blossom. Ikväll: ? Promenad med vovve? Zumba?
Lördag: någon form av träning med vikter måste det bli! Kvällen: FEST, utgång bl a till http://www.jollyrockets.se/
Kanske blir det även en sväng till http://www.bishopsarms.com/Norrkoping_Presentation_DXNI-1088_.aspx
Söndag: VILODAG med grillning på kvällskvisten - mer träning för magsäcken =)

Passar på att gratulera mina svägerskor som har den goda smaken att fylla år på samma dag som mig respektive dan efter, så grattis på er Linda och Tessan!

There you have it, folks! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0