Back on track

Fy faen för måndagar. Säger som min svägerska som i sin tur snott citatet från katten Gustav:
Det bästa med måndagar är att det är en hel jävla vecka kvar till nästa! Spana in tischan:


Kan lätt tänka mig en sån här...

Hur som helst så är det bara ett dagpass och ett nattpass kvar att arbeta denna vecka!!! Födelsedag på torsdag, frissan på fredag (den årliga uppryckningen med klipp, färg & slingor), kanske lite trevligheter på lördagskvällen och grillat med familjen på söndag om vädret tillåter. Efter min långa träningsvila - en vecka - tog jag tag i mitt liv igår och körde en riktig genomkörare med power circuit 40 min och så 20 min prommis med vovve direkt efteråt. Måste ha gjort nytta för det känns i alla "stora" muskelgrupper idag - lats, quads, hamstrings, mage och pecs! Lite duktig känner jag mig allt. Funderar på om jag ska avstå ikväll och köra zumba/cardio imorgon kväll eller också blir det en litet lugnt och fint yogapass ikväll bara för välbefinnandets skull. Ja, så gör jag nog. Skönt att inte följa träningsdagbok till punkt och pricka utan köra lite vad man känner för just nu. Det är nog lite katten Gustav i mig ändå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0