Kan man vara bakis 2-3 dagar i rad?

Jadå, det går, fråga bara min man om ni vill veta mera detaljer!!! Hahaha, "skadeglädjen är den enda sanna glädjen..."

Skämt åsido så var jag väl inte jättepigg när klockan ringde 06.00 på måndag morgon heller! Maken började 16.00 så han kunde ju åtminstone ägna halva måndagen åt självömkan. Dessutom hade de satt in mig på ortopedsal med två totalproteser vilket ju kräver sin koncentration. Jag var helt slut när klockan var dags att gå hem kan jag lova. Igår väntade "mitt andra hem", ortopedens akutsal, där vi gjorde en collumfraktur och tre artroskopier. Igår var det dessutom pysselkväll på dotterns dagis så det var ju bara till att släpa sig dit och klistra på leendet. Tur att dottern hade koll på att vi skulle ha en fikakorg med oss, det hade inte jag, hahaha =)

Måste erkänna att det känns väldigt bra med en ledig onsdag, försökte få kompledigt imorgon med men det gick inte ihop sig så det är bara att bryta ihop och gå och jobba kvällen. Hade tänkt att jag skulle på instrumentvisning med barnen som Kulturskolan anordnar imorgon kväll men det får vi väl se om jag hinner med, beroende på hur mycket det är på jobbet.

Nedräkning till påskhelgen nu, endast.....9 arbetspass kvar, varav 2 nätter....gött att spa:a och ligga på mammas soffa och käka påskgodis =)

Apropå godis, idag kör jag lite sån här träning tänkte jag:


Såg ett klipp från Jackie Warners nya träningsdvd på youtube, den verkar kul, VILL HA - NU!:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0