Ska jag eller ska jag inte?

Köpa kläder på postorder? Svårt med byxstorlekar när man är en kvinna med "isolering"...visserligen är ju brallorna stretch men ändå liksom...känns konstigt att inte kunna prova när det handlar om såpass mycket pengar:

Vad tycker ni? Jag behöver ju nya träningskläder och har nyss varit på Stadium och inte hittat nåt som jag gillade (förutom en sport-bh). Vet någon om det finns återförsäljare av Better Bodies kläder i Norrköping?

Jag vill ha dessa:

1.

2.

3.

4.

Handla eller icke??? Det är ju rätt dyra grejer dessutom. Finns att beskåda på http://www.fitnessbutiken.se/

Kommentarer
Postat av: Millan!

Den sista kamotoppen var mycket snygg! =) Den skulle jag med vilja ha. ;o)

Unna dig lite nya tränings kläder, det är du värd! =)



Kramiz Millan

2010-06-13 @ 12:43:44
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/
Postat av: Madde Wallenius

Handla tycker jag. För som med all annan postorder måste du väl få skicka tillbaka om storlekarna inte är som du tänkt...

2010-06-13 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0