Varmt!

Fortfarande härlig sommarvärme, var och badade efter jobbet med ungarna. Bara en snabbsväng denna gång men så skönt det var! Värmen ska hålla i sig över helgen sägs det, så jag tänker icke ha något dåligt samvete för att träningstillfällena blivit få under de två senaste veckorna och jag känner mig uppblåst som en strandad val. Det hinns nog med ändå! Är färdig med penicillinkuren på måndag så då får jag ta och göra ett ryck igen.

Har varit otroligt trött och sliten denna jobbarvecka och tycker det ska bli skönt att bara jobba en dag, en kväll och en halv helgdag nästa vecka. Veckan efter nästa blir nämligen något i hästväg jobbmässigt - men efter den kan man ju börja räkna ner på allvar! När jag tittar efter har jag nu...12 arbetspass kvar varav 2 nätter...and counting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0