Flitens lampa lyser...åtminstone lite!

Ja jag var ju tvungen att vara "kärringa mot strömmen". När alla andra åkte till badstranden så vad gjorde jag? Jo, jagade dammsugare och mopp och sorterade ut gamla trasiga leksaker ur dotterns rum, tokiga människa (jag alltså, inte dottern). Facit av denna helgen blev alltså: 5 rum, kök och toa inklusive dusch städade. Inte hela huset men ändå. Ett rum överlåter jag med varm hand åt maken, datarummet. Men jag ska ju faktiskt jobba imorrn så det jämnar nog ut sig! Vi får ju besök till veckan, bror och sambo kommer hit på några dagar så man får ju skärpa till sig och hålla lite ordning här hemma. Smultronstället kan räkna med ett besök från La Familia antingen tisdag eller onsdag, beror väl lite på väder och vind också.  Några bilder kan jag bjuda på från fredagens dopp i Näkna förresten:



För övrigt kan jag meddela alla som funderar på att träna i värmen: It´s hot but damn, I feel the burn! ;-)
Javisst har jag tränat i helgen, duktiga jag. Igår blev det 40 min Power Circuit  - vilket jag också känner av idag - och idag blir det nog Zumba, känner mig lite danssugen...

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0