Ingen 10-poängare direkt...

Fet, ful å hjärndö! Nej allvarligt talat, vilken jobbig vecka. Det är verkligen inte hälsosamt att vara ledig för länge! Förra veckan blev ju kort, bara 2 dagar, eftersom jag var sjuk mån-tis. Men denna vecka har tuffat på som vanligt men guuud så trött jag varit, både på mornar och kvällar. Somnade i tv-soffan igår kväll kl 20!! Har försökt hålla igång ändå med lite lugnare träning pga förkylningen som inte riktigt vill ge sig, har yogat och i förmiddags blev det ett pass zumba. Men krafterna är inte vad de har varit. Kanske bäst att inse att man inte är 18 längre och kan köra på för fullt trots att man känner sig lite krasslig. Men det är ju så kul! Längtar fortfarande ut i skogen med vovve, så det kanske blir en sväng bara för att "kolla läget" när jag nu ska ha tid med det?! Maken jobbar hela lördagen och jag hela söndagen så helgen är körd. Man vill ju helst ut i dagsljus annars känns det som ingen vits med det hela. Nåja, jag får väl ut och åka lite pulka med ungarna, då blir det ju åtminstone lite backträning, hahaha =)

Åtminstone lördagen kommer att ägnas åt uteaktiviteter, Eddie vill åka skridskor och My vill åka skidor, så imorgon ska vi in till Stadium och införskaffa ett par miniskidor som jag spanat in...gissa om damen kommer att bli nöjd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0