Vilken kung!



Till och med maken och storebror var ju tvungna att titta på Melodifestivalen när Dolphan skulle vara programledare! Och inte gjorde han bort sig, kul med action och stjärnglans, precis vad den något uttjatade tävlingen behöver! Låtarna var väl sisådär tyckte jag, fattar inte riktigt vad som var så bra med Salem al Fakirs låt? Som en slags Jerry Lee Lewis light, liksom...näe ingen föll mig riktigt i smaken faktiskt. Dom tre donnorna Nanne, Perelli och Sonja gjorde dock en bra Bonnie Tyler-cover som öppningsnummer för hela spektaklet. Måns gjorde heller inte bort sig som programledare, men Christine Meltzer skulle jag gärna ha lyft av scenen personligen, vilken tramsmaja!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Såg delar (Barcelona i annan kanal). Dolph gillar jag ju och Måns var suverän som programledare. Varför måste Christine skrika så, orkar inte med.... Låtarna så där, såg inte alla.

2010-02-07 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0