Seeeg!

Herrejösses så seg jag är efter nattens bravader. Och ändå jobbade vi bara till kl 01! Låg sedan och vred och vände på mig på jourrummet och vaknade tvärt kl 06 av nån anledning. Sen låg jag och kollade på klockan stup i kvarten i väntan på att den skulle slå 7 = arbetspasset slut. Hem, frukostera med familjen och få iväg sonen till skolan och sen försöka sig på att sova ännu några timmar, blev ju inte direkt nån kvalitetssömn på jobbet. Nu sitter jag här coh funderar på vad som skulle få mig pigg och fräsch igen. Intravenöst koffein?! Klart att jag måste försöka köra ett träningspass men det sparar jag nog till eftermiddagen när jag vaknat ordentligt och fått i mig lite käk. Köpte ju såna här igår, får nog bli dagens synd:


Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0