Så här lite i efterhand

Lite foton från Luciamorgon på dagis (dottern längst upp t.v. i bild) plus barnens pepparkakshus som de är MYCKET stolta över!




Underbara kids! =)

Vad gör man en LEDIG dag som denna? Jo, sitter här så klart, haha =). Iallafall en liten stund. Sen blir det de vanliga sysslorna, kök, tvätt, barnhämtning och så tar jag nog en tur till Maxihuset och försöker hitta sista julklappen som saknas! Och ett par nya täckbyxor till sonen - vinterns facit av bortslarvade saker uppgår till ett par handskar och ett par täckbyxor, och det är bara december än! *suck*

Ikväll blir det en fika hos "gammal" arbetskamrat så det är väl bästa att jag gör mig förtjänt av denna genom att träna lite också. Måste bara vakna först...coffee it is!

Från det ena till det andra: dagens blogguppgift. Det här får mig att gråta:
* lökskalning
* begravning/dödsfall
* omotiverade utskällningar (har inte lärt mig konsten att svara emot riktigt bra ännu, gråter i smyg efteråt då ingen ser mig, hahaha)

Kommentarer
Postat av: Mor(mor)

Kram på er alla!!!!!

2010-12-16 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0