Rastlööös!

Men allvarligt talat...vad är det för fel på mig?!? Borde jag inte njuta av den lediga tillvaron? Borde jag inte ta chansen att koppla av? Kan inte...vill inte...har nyss tränat ett pass och funderar på om jag skulle ut och springa lite, så fort håret torkat efter duschen.

Julen är slut. Har skjutsat släkten till tåget i 2 omgångar. Fikat. Tvättat 3 maskiner. Kört ut barnen i snön. Kanske man borde överväga att dammsuga och bädda rent i sängarna? Och skaffa sig mera tvätt ;-)

Och vad äter man när julmats-resterna börjar sina? Skinkan tog slut snabbast så klart. Kvar är sill, Jansson, äcklig rödbetssallad, femton senapssorter (nåja, nästan iallafall) och Hovmästarsås. Kan ni få ihop en middag av det så blir det tamäfasen nobelpriset i gastronomi!

Jag är sugen på www.spicyhot.se! Men för snål för att åka in till stan igen. Åby Krog? Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0