Min första kyss

Håll i er nu - nu blir det spännande!!!

Bästa kärleksrullen alla kategorier - Gone with the wind från 1939!

Eller inte alls spännande - jag minns faktiskt inte...ska man minnas den första pinsamma tonårs-kyssen? Det var nog rätt sent tror jag mig minnas, iallafall. Det kan ha varit i inte helt nyktert tillstånd.

En kyss som jag minns är iallafall min och mannens första. Men den behåller vi för oss själva - var inte så nyfikna!
Hahaha, kanske berättar mer nån annan gång...nu blev det lite pinsamt här.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hehehe!!!!!

Hoppas du har jul läget under kontroll:0)

Kommer ni norröver?

Vad jobbar din make med?

Kram:0)

2010-12-09 @ 14:01:19
Postat av: Jenny

Gabbi: Hmm näe julläget är inte under kontroll...än. Call me crazy men jag har inhandlat skinkan iallafall =). Och några julklappar. Och så lussekatterna då. Och putsat fönster/satt upp julgardiner. Men i övrigt känns det som om det finns massor med grejer kvar att göra, usch! Vi kommer att vara hemma iår och alla kommer hit till oss så man vill ju att huset ska vara nårorlunda iordning iallafall. Maken jobbar dock hela julafton (kriminalvården) så jag får väl agera värdinna/kock så gott det går. Hur ska ni fira jul?

2010-12-09 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0