Den här veckan

Ojojoj. Menar ni att jag ska komma ihåg vad som hände i måndags?!? Alright, gör väl ett försök då:

Måndag: inne och jobbade på min lediga dag, knäproteserna hägrade ju ;-). Kollegerna tyckte väl att jag var skvatt galen...men ska man lära sig, så ska man! Dessutom hade jag ju suttit och pluggat manual hela söndagskvällen så det var nog bra att få omsätta kunskaperna i praktiken. En helt okej dag, med beröm på slutet tillochmed! Tränade lite på kvällen också - vad gör man inte för att skrapa ihop några streck i Soffpotatiskampen!
Tisdag: vad sjutton gjorde jag i tisdags?? Tror det var axlar. Mötte upp familjen för en dejt på Kenpo karate efter jobbet. Vila från träningen.
Onsdag: axlar igen, gick bra som sjutton, fick mera beröm och blev röd om örona ;-). Tränade med Jackie för omväxlings skull.
Torsdag: en riktig skitdag från början till slut. Barnen satte sig på tvären, dystert torsdagsmöte, ofokuserat arbete resten av dagen, programmet sket sig och på väg till karaten kom sonen på att han hade glömt sin träningsväska - så vi vände hemåt igen. Tröstade mig med en kycklingrulle från Golfa pizzeria =(.
Fredag: portsal, lite handledning av ny kollega. Jobbade över ett par timmar och betade av en ortopedpatient som behövde göras. Stresshandling på Maxi, köpte tumvantar åt mig och barnen och så käk. Tränade lite yoga på kvällen men kände mig trött och ofokuserad.
Lördag: vaknar trött och på dåligt humör, får nog bli några koppar kaffe idag. Plus lussekattsbak med ungarna då. Maken jobbar hela dagen. Lite träning med Jillian står också på programmet idag.
Söndag: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0