Trött på ögat =/

Ja då var man igång igen så. En jäkla tur att det bara var två dagpass som skulle klaras av, sen har jag ju lördag natten att "se fram emot" också men det känns helt ok. Jag som alltid varit så morgonpigg, har nu blivit svintrött när jag ska upp. Kan det bero på nattvandrande barn och ulkande hundar som man måste släppa ut mitt i natten kanske..? Jaja, nu kan det bara bli bättre. Idag har jag dessutom en härlig plankstek att se framemot och kanske ett lite lagom jobbigt träningspass. Imorgon blir det en löprunda i skogen igen, då ska jag ta revansch på förra gången - och försöka hålla mig borta från blötan. Igår gjorde jag en riktigt bra grej som jag ska försöka hålla fast vid. Tränade direkt efter jobbet (fast på hemmaplan alltså) istället för att hamna i soffan eller framför spisen. Visst var det jobbigt men så skönt att ha det gjort, så man kunde koncentrera sig på matlagning, barnnattning och annat resten av kvällen. Måste komma ihåg att käka mellanmål innan bara, idag blev det en knäcke och en frukt i all hast direkt innan passet och det är väl inte det optimala.

Vad bjuder helgen på för planer? Prio 1 är nog att skaffa lite mer kläder och framförallt SKOR till ungarna. Deras fötter växer som bara den och det ska vara skor till utegympa, innegympa, tofflor att ha i skolan/dagis mm. Jackor och vantar och strumpor och mjukbrallor...tur det finns Skopunkten respektive H&M!

Nu ska dottern och jag hitta på nåt smaskigt att baka. Får kaffebesök på eftermiddagen, ska bli trevligt att snacka lite skit. Trevlig helg alle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0