The Expendables

Var å såg på bio igår - det årliga biobesöket mao. Fast i år har vi ju faktiskt tagit oss iväg hela TVÅ gånger. Eller var det i år?! Senaste filmen vi såg på bio var Terminator Salvation. Hmmm jag kommer fan inte ihåg när det var ens! Jaja, några större förhoppningar hade jag inte på filmen, den har väl fått ganska blandade recensioner men man måste ju nästan se den pga alla gamla actionhjältar som är med. Om man bortser från alltför närgångna scener då kroppsdelar flyger i luften så var den faktiskt rätt underhållande och den lätt cyniska/testosteronstinna tonen har sina poänger emellan varven. Sammanfattningsvis så får man väl säga att gubbarna kan än. Men tiden sätter sina spår även i La-la-land.

Idag ser vädret ut som vanligt, mulet och lätt regn. 19 grader och ingen soljävel i sikte. Skulle ha åkt in och fixat mobil till sonen men nu har han bestämt med kompis som ska komma hit och leka så då blir man låst hemma hela eftermiddagen. Får se om vi hinner in senare eller om det blir imorgon. Har iofs massor att göra hemma, bl a tvättstugan som ser ut som Stallone & c:o varit där inne och spelat in nästa actionrulle, så jag kanske måste ta tag i det nu. Skulle va skönt att ha tvätt och kläder iordning före skolstarten på måndag. Var är den där städkärringen när man behöver henne?!? =)

Dagens träning består av 40 min med Jillian, så får vi se om jag är iform för nån mer löpträning imorgon igen. Ska försöka sikta på en gång i veckan iallafall, så kan man ju iallafall inte skylla på att det blir tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Åh, har du varit och sett den!!! Den är ett måste men det blir nog i dvd-form för mig. Ikväll ska jag fortsätta spana igenom andra säsongen av True Blood. Måste ju hinna se den innan säsong 3 drar igång på tv. :)

2010-08-22 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0