Lite semesterbilder...so far!


Rövarbyn - en klassiker varje sommar!


Brainball på Technichus i Härnösand. Ett helkul ställe för hela La Familia!


Lasta stockar visade sig vara precisionsarbete...


Mamma fick en behandling i tandläkarstolen av tandsköterska Eddie...


"Det här kommer att göra ont" fick jag höra av My!


Lek på Hornöberget var nödvändigt efter en jättemiddag bestående av
Grand Slam nachos till förrätt och Sirloin Steak/Fjällröding/Hamburgare
till varmrätt. Behöver jag säga att vi inte orkade nån efterrätt..? =)


Lilla My var den enda som vågade/ville åka tub...




Sista kvällen med gänget. En helt underbar sauna, flertalet hopp i det
20-gradiga vattnet och slappa i brassestolen medan vi tittade på solnedgången.
LIVSKVALITET!

Hemma igen. Igår försökte vi komma ikapp med tvätten. Det gick väl sådär. En bit på väg iallafall. Såg film "2012" igår kväll, grabbarna i familjen var hel-impade, lilla My somnade i soffan och jag tyckte väl "njaaa", bättre har man ju sett.  Idag bjuder dagen på bullbakning eftersom regnväder/mulet verkar hålla i sig. Imorgon tar vi en tur till Finspångs badhus om det fortfarande är pisseblöta.

Fick äntligen träna lite med vikter igen igår förmiddag, kanske nyttigt att vila från det ibland också så man inte blir trött på programmet. Körde en timmes "The next challenge" och det känns i kroppen idag, gött! Idag blir det kanske Zumba cardio om jag inte får för mig att jag ska ut och jogga, vi får väl se.
Auf wiedersehen!





Kommentarer
Postat av: Vera

Norrland ä bra skit=)

2010-08-03 @ 12:09:22
URL: http://www.pojpo.se
Postat av: Madde Wallenius

Tur att du har nästintill ALL semester kvar. Vi syns snart :D

2010-08-04 @ 11:02:48
Postat av: Anonym

Men tjena!!

Hoppas du har finväder för här e det regn!!! ==/ trååååååk!!! men man kan ju baka!!! om man vill!!=0)

Hoppas allt e bra annars!!!

Kramen på dig!!

2010-08-04 @ 20:35:53
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0