Jag är inte död...

...men jag har semester!!!
Är uppe i underbara Storsjön och mamsens och pappsens stuga. Har varit här en vecka och senare idag bär det av hemöver. Vi ska ta en tur till fiskecampen först med ungarna bara. Börjar så smått gå ner i varv och inse att jag har TRE härliga veckor kvar av semestern. Det enda i träningsväg jag mäktat med under veckan här uppe är en skogsprommis/lite jogg/lite mage/ryggträning plus ett pass yoga. Och herregud vad vi har ätit!!! Ingen deffarvecka alls mao =)

Ny vecka, nya friska tag imorgon...ytterligare bildbevis och vad vi har hittat på kommer in på bloggen så snart jag kommit hem. Cheerio!

Kommentarer
Postat av: mor(mor)

Kram och kör försiktigt!

2010-08-01 @ 14:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0