Den där Jillian...

...hon är en jobbig jävel som ger mig en hel del träningsvärk. Och flåsar gör jag och svetten rinner när jag kör hennes program.  Men jag inbillar mig att det är värt det, och att jag mår bra av det och vinner i längden! Men jag gillar inte riktigt konceptet med bara 20 min träning, så jag håller mig nog till 40 min. Ska jag köpa en annan dvd kanske? Nåja, får nog vänta lite nu med tanke på skolstart och sonen vill börja på karate och dottern på simning, plus att man ska börja jobba nästa vecka också. Bäst att börja med att få in alla rutiner och sedan ge sig på nya utmaningar träningsmässigt. Första arbetsveckan blir dock en lagom start, två heldagar och en helgnatt - det tackar vi för! Med tanke på hur intensiv den här semester har känts hittills så hoppas vi på en LUGN sista vecka med bara lite lagom aktiviteter. Vädret ska inte bli det bästa så man får väl ägna sig åt inneträning och mindre roliga saker som tvätt, bakning och städning. Apropå det så ska jag nog gå upp och baka antingen muffins eller sockerkaka nu. Sug på den du, Jillian! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0