Zumba

Har ändrat lite i mina träningsrutiner för tillfället eftersom jag nu lyckats lägga vantarna på 3 Zumba-program. Så nu har det bara blivit Zumba sculpt and tone för hela slanten, därför att det var ett helt nytt program med som jag inte kört förut = nya stegkombinationer och med hantlar dessutom. Har kört det 3 eller 4 ggr och nu känns det som om jag har skaplig kläm på stegen. Då kan man ju börja ta ut sig mer också = svettas mer och förbränna mer. Belöningen kommer då man får hoppa in i duschen efteråt och känner att det faktiskt har tagit på lår och vader! Får inte glömma bort styrketräningen heller men det viktigaste är ju faktiskt att det är ROLIGT fortfarande, då ser man framemot nästa pass.

Ser nu framemot att jobba en dag och en natt och sen få umgås med mammi och pappi som kommer ner och hälsar på över valborg, skönt att man inte jobbar!

Imorgon flyttar dessutom en ny hyresgäst in här på nedervåningen, återkommer med mer info så fort allt är klart...hihihi =)


Kommentarer
Postat av: Annika

Hallå...det låter ju effektivt med zumba..och styrketräning behöver vi ju verkligen i vårt yrke. Borde ta tag i det själv. Kul att se dig några minuter idag,,det blir ju inte ofta,,,när man är på sal hela dagarna. Hihi jag tror jag anar vem hyresgästen är...var ju på sal idag med någon som haft någon viss inneboende sedan en längre tid. Det blir säkert livat! /Annika

2010-04-28 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0