Ont det gör ont...

...ojojoj vad det känns i kroppen idag! Testade på nya träningsprogrammet jag laddade hem först igår. Det var träning som hette duga. Var verkligen en genomkörare för hela kroppen, har sån träningsvärk idag så det tar emot att gå i trappor...

Igår var jag också och lyxade till det hos www.roots.se och blev klippt, färgad och slingad. Ett extraplus förutom den trevliga personalen är förstås att man får fika medan man sitter med färg i håret också, mmmm =)

Är ju ledig hela fyra dagar denna vecka, känns väldigt lyxigt må jag säga. Nästa schemaperiod ska jag lägga intronätter och introhelg, känns lite läskigt att man ska vara ensam (iallafall på helgen) på det dära stället . Eller som min arbetskamrat retades och sa: "jamen tänk såhär, det är lugnt, nu är jag den enda opsyrran i östra Östergötland..." =/ Må det inte komma ett akut aorta, multitrauma eller trepanation på min första ensamma jour!!! Man växer väl med uppgiften, men ändå.

I helgen jobbar käre maken så jag är ensam hemma med de små fröna. Eller rättare sagt så är ett frö på väg till kompis strax, så det blir bara Mysan och jag hemma några timmar. Vi är bjudna på mat hos gammelmormor senare också, lyx att slippa laga mat själv idag!



Mmmm kåldolmar! Inget halvfabrikat idag, inte! =)

Kommentarer
Postat av: gabriella

Gud va got med kåldolmar =0) mums!! De måste jag äta nån dag!!=0)

2009-09-28 @ 19:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0