Nästan som en hangover...

...har jag efter maratondagen igår! Usch vilken dag, tur att alla inte är sådana. Åkte hemifrån vid 7 på morgonen, jobba till 15.30, iväg till stan och ta körkortsbilder, iväg till yogan som startade igår, direkt iväg på föräldramöte och sen iväg och handla några grejer som fattades i hemmet. Så jag var hemma 20.30 igår kväll! Som tur va kunde jag flexa en timme idag (tillhör ju verkligen inte vanligheterna). Var så trött när jag körde på motorvägen att jag var rädd för att somna! Måste komma i säng i tid ikväll (typ före 22) om jag ska orka resten av veckan. Trodde ju att jag var ledig på fredag men icke, då har vi visst utbildningsdag som jag av någon anledning inte fått med i schemaplaneringen. Visst, 4 timmar flex till är väl inte fel att ha men när ska jag ta ut dom?! Har för övrigt varit på ortopedsal hittills denna vecka, idag endast som pass, mycket nyttigt! Torsdag jobbar jag kväll och kan bara hoppas på att det blir lugnare än de två senaste kvällarna jag jobbat...

Det märks att hösttröttheten börjat slå till, kanske läge att ta dubbel dos Rosenrot???
Någon som har mera tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0