Har jag gett mig fan på nåt så...

...brukar jag fullfölja! =)
För att göra en lång historia kort: jag har laddat hem One-on-one med Jackie Warner. Och tittat igenom den. Oh my gosh som Hollywoodfruarna skulle ha sagt. Det var nästan så att jag blev lite skitnödig. Snacka om ny utmaning! Men hjälp va många övningar. Och hjälp vad många benböj - hur ska mitt knä med reservdel i palla det trycket?! Bäst att gå ut hårt och sedan öka! Blir nog fint lagom till yogan imorgon...hmmm.

Det går ju att dela upp programmet också men nääää - sån är ju inte jag! För säkerhets skull har jag nu inhandlat nya träningsskor. Dom gamla hade 10 år (!) på nacken så jag tyckte faktiskt det var legitimt att köpa ett par nya av märket Rykä. Hoppsan, det blev visst nya träningsbrallor och tröja med...vad gör man inte för träningsmotivationen.

Nu har jag dessutom svullat fikabröd, glass och en flottig lasagne till middag så nu kommer jag inte undan längre - träning skall ske så fort maten sjunkit undan! Make och son har åkt iväg på simskola och dottern är ute och hoppari studsmattan med granntjejen så det är liksom bara jag kvar nu.

Ny vecka, nya utmaningar, jobbar bara måndag tom onsdag denna vecka pga studiedagen ungarna har på torsdag. Vad ska vi hitta på då tro..?


Mina nya fina skor...

Kommentarer
Postat av: gabriella

Tjena!

Denna penna hittade jag på Lindex...jag köpte den bara för att =0) det e typ alcogeli flytande form som man spreyar ut! =0)

Kanske inte lika bra som apotekets...men dom har ju ingen kvar! jag hade tur å köpte i tid =0)

På torsdag tycker jag att du ska baka bullar =0)

Hihihi!!

2009-09-21 @ 20:13:18
Postat av: mamsen

Jag tycker att du är väl värd nya träningsskor och kläder! Kom ihåg att vila mellan.....

2009-09-22 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0