Spabesök

Idag har jag blivit inbjuden av gammelmormor till http://www.fredgas.e.se/ på Dag-spa. Vi har bubblat, bastat, och framför allt ÄTIT gott. Mycket trevligt och jätteskönt för en trött rygg och nacke. Det var bra drag i bubbelkoppen kan jag lova! Kan tänka mig att åka dit med ett gäng kompisar på kvälls-spa och bara relaxa och prata lite skit också. Vi hade inte bokat några behandlingar denna gång men det måste man ju prova också. För den som är nyfiken kan jag berätta att det var på Fredgagården som vi hade vår bröllopsfest också...fem år sen vi gifte oss nu - herregud vad tiden går...


Bubbelkoppen och utsikt över Bråviken

Ikväll blir det fortsatt relaxing på hemmaplan, barnen och vovven är pigga som attan och mamman & pappan ligger som pösmunkar i fåtöljerna och ska väl ta sig en "sundown" om en liten stund...dock inte gjord på Bombay Sapphire utan Jimmy hittade nåt nytt "Svenskt Gin" som vi ska testa...återkommer med recension!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0