Härligt schleten

...är jag ikväll. Trodde det skulle bli en soft fredag på jobbet med någon mindre grej kanske men vad har de hittat på - jo en totalprotes!!! Nu är ju inte höftproteser min starka sida, frakturkirurgi däremot och märgspikar i extensionsbord - det kan jag vid det här laget! Men som tur var så kunde jag ha en kollega med mig som pass på salen och det var ju skönt att få lite tips. Framförallt vid den jäkla cementeringen som varit min akilleshäl hittills. Men den flöt på utan komplikationer idag och hyfsat snabb var jag också! Så skönt att känna mig nöjd med mig själv för en gångs skull.

Nu har jag klarat av ett tufft träningspass med fokus på överkroppen (med tyngre vikter än vanligt) så armarna känns som urvridna disktrasor. Häääärligt att känna att man gjort nåt! Imorgon är det ju dags att skämma bort sig för milfarna, höhöhö ;-). Tänkte börja dagen med ett härligt yogapass kanske och så frukost med La Familia. Sen åka in till staden och shoppa lite (kanske en och annan julklapp, det var visst rea på Lego...) och så bli sminkad på Make Up Store - kuuuul!!! Sen hem och chilla lite och förfesta, utfodra barn och man och sen är det bord beställt på Bomullsfabriken kl 19...sen får vi se var kvällen slutar! Rapport kommer kanske på söndag beroende på dagsformen, hihihi :-)



Hon är ju lite för skinny...eller hur?

Kommentarer
Postat av: Annika

Men hallå..så du tjuvtränar på protese..hmmm vet inte om jag ska vara avundsjuk..jaja jag hinner väl en annan gång..Det var skönt att vara ledig också. Hoppas du hade en riktigt härlig kväll...hur blev sminkningen? /Annika

2009-10-25 @ 10:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0